Aangekomen in Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Romy Slagter - WaarBenJij.nu Aangekomen in Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Romy Slagter - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Paramaribo

Blijf op de hoogte en volg Romy

17 Februari 2014 | Suriname, Paramaribo

We zijn nu twee dagen weg vanuit Nederland, het avontuur is voor ons dus echt begonnen. We zijn nu twee dagen hier en t is echt een wereld van verschil.

Na een emotioneel afscheid op schiphol hebben we 9 uur in t vliegtuig gezeten, dit ging allemaal vrij snel. Eenmaal uit t vliegtuig kregen we een enorme klap , het is hier zo warm!! Daar moeten we dus nu nog steeds heel erg aan wennen. Na een lange rij bij de douane was onze taxi al op ons aan t wachten.
Hop hop naar Paramaribo, normaal half uurtje, drie kwartier rijden, nu stonden we in de file dus deden we er erg lang over en kwamen we in het donker aan.

Zondag moesten we naar de supermarkt omdat we natuurlijk nog niets hadden en het was gelukkig op loopafstand. Uiteraard zijn we niet meteen goed gelopen en kwamen we met een hele grote omweg aan bij de supermarkt de Tulip, erg Nederlands dus, met als huismerk markant, dus we hebben hier ook lekkere Nederlandse producten gekocht.

In de middag kwamen de drie meiden van Iselinge bij ons, hiermee hebben we die avond dan ook heerlijk en gezellig gegeten bij Zus en Zo, erg leuk tentje en vooral lekker eten.

Vandaag gaan we lekker fietsen, langs onze scholen waar we volgende week beginnen met stage. De zon schijnt nu heerlijk, dus we gaan nu lekker op stap.

Veel liefss vanuit Suriname!!

• 17 Februari 2014 - 14:55

Mieke:

Hoi Romy

Goed te horen dat jullie dat jullie veilig en wel in Suriname aan gekomen zijn. Zal inderdaad wel verschil zijn van temperatuur, maar zal wel snel wennen!! Nu veel suc6 met jullie ritje langs de scholen en geniet ervan!!!

Groetjes van ons uut Duuven

• 17 Februari 2014 - 14:58

Je Zus:

Alleraller liefste zus! Wat is het fijn, internet! Zo leuk om te lezen dit berichtje.. Fijn dat alles goed gaat en het eten leuk was.. Hier is het gek weer... Wees maar blij dat je daar zit! Heerlijk
    Ik mis je heel erg. En ben super jaloers!!! Hihih, op de fiets hoe leuk!
    Have fun ladies!

Kiss en love

• 17 Februari 2014 - 15:42

Mama:

Hoi lieverd! Leuk om te lezen hoe jullie de eerste dagen ervaren. We hebben eigenlijk best veel contact via Skype en watts app. Dat je dus met mede studenten bij zus en zo bent gaan eten lees ik nu, erg leuk. Lekker fietsen, zal wel prettig zijn met de temperatuur daar.
    Lieverd lekker genieten! Ik hou van je. Dikke kus ook aan Carmen!

• 17 Februari 2014 - 16:15

Mandy:

Hee liefie,

Fijn om te lezen hoe jullie eerste dagen zijn!!
    Ben jaloers op jullie zeg. Gezellig dat jullie met z'n alle gegeten hebben.
    We skypen snel even!

Dikke kus voor jullie allebei!

• 17 Februari 2014 - 17:02

Je Zusje :

Wat super om allemaal te lezen! Jaloers op de heerlijke zon! Ben benieuwd naar jullie stagescholen! Lekker bruin worden ☀️

Mis je ! Tot Skype xxx

• 17 Februari 2014 - 18:39

Paps:

Ha room. Ook toevallig dat je bent gaan eten in 1 van die geadviseerde restaurants bent gaan eten. Ik vind dat je goed kan schrijven. Leest leuk. Nu nog foto's erbij.

Ben benieuwd naar je fiets ervaring. Links rijden. Kijk maar uit.
    Hoe is het weer? Behalve warm ook zon? Ben je al verbrand?

Kus paps

• 17 Februari 2014 - 20:57

Peter Bosman:

Wat leuk om te lezen! Volgens mij voel jij je al helemaal op jouw gemak. Leuk om zo snel al andere mensen te leren kennen he? Groetjes van keyme en Noelle. Veel plezier, groet peter

• 18 Februari 2014 - 13:09

Laneen:

Ha Meis,

Wat ben ik jaloers op je. Fijn te lezen dat je veilig en wel bent aangekomen en dat het je daar goed bevalt. Kijk nu al uit naar je eerste stage ervaring. Het is hier wel stil zonder jouw bubbelende gezellige persoonlijkheid. Dikke knuffel en heel veel plezier daar in het lekkere paramaribo. Laneen