nog 6 dagen!! - Reisverslag uit Duiven, Nederland van Romy Slagter - WaarBenJij.nu nog 6 dagen!! - Reisverslag uit Duiven, Nederland van Romy Slagter - WaarBenJij.nu

nog 6 dagen!!

Blijf op de hoogte en volg Romy

09 Februari 2014 | Nederland, Duiven

Het is bijna zover, de reis naar Suriname!

Na een onwijs bijzonder verrassingsfeestje afgelopen vrijdag is het tijd om alles klaar te maken voor drie maanden stage in Suriname.

Deze week staat vol met leuke dingen , examenles gym geven, ehbo praktijkles, diploma uitreiking van m'n lieve vriendje, koffers inpakken, nog een beetje afstuderen, en vooral nog veel gezelligheid met vrienden en familie!

Vanaf volgende week zal het eerste berichtje komen vanuit t warme en gezellige Suriname!
Liefsss

• 09 Februari 2014 - 14:31

Elain :

JOeehooee! ik ben zo jaloes.. leuk dat je dit maakt zusj!!
    We maken er nog een leuke week van!!

Liefs, love you!

• 10 Februari 2014 - 14:21

Laneen:

Leuk dat we je op deze manier kunnen volgen met je avontuur/stage in Suriname. Ben erg benieuwd hoe het je daar vergaat, zal wel stinkend jaloers zijn op het mooie weer, strand en warmte. Wens je heel veel plezier en geniet vooral van dit avontuur. Knuffels

• 15 Februari 2014 - 19:16

Papa:

Wat een emotionele dag voor ons allemaal vandaag. Ik weet zeker dat jij (jullie) het gaan redden daar.

Heb je ook mail gestuurd

xxxx paps

• 17 Februari 2014 - 10:50

Peter Bosman:

Hoi Romy, ik hoorde dat je goed was aangekomen na een emotioneel afscheid. Ik hoop dat jij je inmiddels een beetje op jouw gemak voelt in het verre Suriname. x Peter

• 18 Februari 2014 - 17:05

Judith:

Hoi Romy,

Heel veel plezier en een fijne tijd daar in Suriname. Ik ga je volgen

• 19 Februari 2014 - 00:04

Marleen Talan:

Lieve Romy, ben heel benieuwd hoe het daar met je gaat. Geniet ervan, voor je het weet zijn de drie maanden zo weer voorbij. (in het surinaams: de tijd rent) xxx Marleen